قیمت پارکت لمینت
قیمت پارکت لمینت

پارکت های چوبی از مواد و چوب کاملا طبیعی شکل گرفته اند به همین سبب جزو کفپوش های لوکس و قیمت بالا به حساب می آیند در صورتی که پارکت لمینت نسبت به پارکت چوبی و همینطور سایر کفپوش ها ارزان تر است و کاملا مقرون به صرفه می باشد.


پارکت های لمینت با استاندارد AC رده بندی میشوند به همین دلیل هر چه Ac پارکت لمینت بالاتر باشد قیمت آن هم بالاتر خواهد بود.
لمینت کورنوپل دارای برچسب E1 است، این مورد به معنای این است که نسبت مواد چوبی به مواد شیمیایی بیشتر است برای همین این لمينت دارای کیفیت و مرغوبیت بالاتری از سایر لمینت ها می باشد .
پارکت های لمینت در دو نوع ساده و شیاردار قابل عرضه اند و نوع شیاردار این کفپوش ، قیمت بالاتری نسبت به پارکت لمینت ساده دارد و قیمت آن حدود 10 تا 20 درصد بالاتر از پارکت لمینت ساده می باشد که کاملا عادی است. پارکت لمینت شیاردار دارای انواع اروپایی و ترکیه ای هستند.
شما می توانید انواع پارکت لمینت را در رنگ و طرح های متنوع با بهترین و اقتصادی ترین قیمت موجود در بازار همراه با کیفیت بالای این محصول، از گروه بازرگانی توافق خریداری کنید.
قیمت این محصول در بازار روزانه در نوسان است، چنانچه قصد خرید پارکت های لمینت را دارید می توانید با تماس با کارشناسان بازرگانی توافق علاوه بر استعلام قیمت کفپوش پارکت لمینت ، درباره محصولات مشاوره دریافت کنید.



دفتر مرکزی تهران:

02165611805

02165611806