خرید پارکت لمینت
خرید پارکت لمینت

پارکت لمینت ظاهری بسیار شبیه به پارکت دارد و زیبایی و ظرافت چوب را داراست. این کفپوش از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و در مقایسه با پارکت چوبی، از مزایای بیشتری برخوردار می‌باشد.

یکی از اصلی‌ترین تغییرات در فضای داخلی منزل که می‌تواند روی حال و هوای کلیِ دکوراسیون خانه هم اثر زیادی داشته باشد تعویض پوشش کف است. پوشش کف اگر به درستی انتخاب شود می‌تواند هماهنگی خاصی با مبلمان و نورپردازی خانه پیدا کند و محیطی گرم و دوست‌داشتنی را برایتان به ارمغان بیاورد.


پارکت لمینت نسبت به سایر پوشش های کف صرفه اقتصادی بیشتری دارد و یک کفپوش بادوام و کاملا مقاوم به حساب می آید و همینطور روش نظافت آن بسیار آسان است و براحتی تغییر رنگ نمی دهد. این مدل لمينت بدلیل کلیک های راحت و سریع خیلی آسان و بدون هیچ دردسری قابل نصب می باشد.
پارکت لمینت کورنوپل گروه بازرگانی توافق دارای کلاس AC4 مي باشد که به این معناست که در مقابل اسیب ها و خراش ها سختی بالایی دارد در مکان هایی اعم از اتاق خواب ، اتاق نشیمن، آشپزخانه و حتی فضاهای اداری و حتی فروشگاها قابل استفاده است در مقابل فشار های وارده عادی در این مکان ها کاملا مقاوم است.
تمامی محصولات گروه بازرگانی توافق با مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده و کیفیتی بالا را داراست.گروه ما با بالاترین سطح خدمات رسانی در صدد برآورده کردن تمامی نیاز های مشتریان خود می باشد. با خرید از گروه بازرگانی توافق محصولات انتخابی تان در سریعترین زمان ممکن به دست شما مشتریان می رسد.


برای خرید پارکت لمینت کورنوپل ، دریافت مشاوره و استعلام قیمت با ما در تماس باشید:

دفتر مرکزی تهران:

02165611805

02165611806